Édes csábítások

Rátaláltam néhány augusztusban készült képre, amit egy ismerősöm rögzített ittlétekor. Ezeket a könnyű, habos falatkákat szolgáltam fel a társaságnak, no meg egy soksajtos pitét amiben az összes maradék sajtdarabot felhasználtam volna, ha a kőkemény parmezán tönkre nem teszi a szomszéd Zsóka nénitől kölcsönkért lengyel kávédarálót.

A 15 perc alatt összedobható édes finomságom alapját az ezerarcú Mascarpone krémtúró adja.Az ízesítése, díszítése merőben egyéni és csak a fantázia szabhat határt a számtalan elkészíthető fajtának.
Citrusimádó lévén Limeos-citromos, és Narancsos-citromos, Édes csábításokat készítettem először, de mivel némi szeder és áfonya meg friss barack is lapult a hűtőben, nem bírtam megállni, hogy próbára ne tegyem őket is.

Az alap:
400g mascarpone
3 tojás sárgája 3 kanál cukorral elkeverve
3 tojásfehérje kemény habbá verve
A mascarponét előbb a cukros tojássárgával kell összedolgozni, majd óvatosan hozzáadagolni a tojáshabot.

Ha ez megvan, jöhet az egyéni ízesítgetés, gofri kosárkákba töltés és díszítés.
Jót tesz neki, ha tálalás előtt 1 órára hűtőbe kerül.











Szedres hab
 Afonyas mascarpone


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések