Továbbfejlesztett Kókuszos Citrom Torta

 
Amit egyszer recept után sikerrel elkészítek, azt rendszerint nem akarom még egyszer ugyanúgy megismételni. Így van ez a következő tortával is. Az eredeti receptet itt találod http://cselikatessz.blogspot.se/2009/03/kokuszos-citromtorta.html Egy kicsit, nagyon kicsit módosítottam rajta, és élményem szerint jobb lett.
 

A torta alphoz:
200g (fél csomag) Digestive keksz
5 kanál zúzott lenmag
100g vaj
A krémhez:
2,5 d l tejszín
2 doboz (400g) Philadelphia Original krémsajt
100g kókuszreszelék
2 citrom és 1 lime reszelt héja
1,5 citrom és 1 lime facsart leve
2 nk méz
5 nk vaníliás cukor
3 nk cukor a tejszínhez
A kekszet mozsárban összetörtem, hozzáadtam a lenmagot majd a folyékonnyá olvasztott vajjal összekevertem.
A citrom héját lereszeltem, levét kifacsartam majd a kókuszreszeléket ebbe áztattam negyed órát. Eközben keményre verődött a tejszín, amit a krémsajttal, ciromos kókuszreszelékkel, mézzel, gyengéden összeforgattam. A tortaalap már elsimítva várakozott egy kb 25 cm átmérőjű süteményes tálon ami köré alufóliából „oldalfalat” építettem, hogy a krém ne folyjon szét.
Néhány órára hűtőbe került. Aztán elég gyorsan eltűnt onnan és már csak a mosásra váró tortás tálak jelezték kérészéletű létezését   

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések